Anton är en tönt.

Anton tvingade mig ta bort bilderna på han sen klassresan.. så, det är väl bara att lyda honom i guess :)
I vilket fall har vi idrott idag som sista lektion, tror inte jag ska vara med pga mitt knä.. ska verkligen försöka ge knäet den tid den behöver för att bli helt bra just nu istället för att försöka kämpa mig igenom både dans och idrottslektioner.
Hade alldeles precis historia, har suttit och lyssnat på hur människan kom till.. gick över med 5min så nu har vi rast till klockan kvartöver istället.
Ser inte framemot att ha Aktuellt eftersom jag har känt mig totalt ouppdaterad den senaste veckan, WellWell, förhoppningsvis blir det väl något annat eftersom att Ingela har ont i halsen och inte kan snacka på så mycket :) great :D
Har inga riktigt planer för kvällen (än) , men något kul ska jag se till att det blir iallfall :) Om inte annat så sätter jag väl mig med en chipsskål och kanske lite godis och ser på film ;p
PUUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0