as usual..

Godmorgon alla snyggingar!!!
Jag hoppas att ni inte är lika trötta som jag är idag... somnade lite för sent igårkväll tror jag så förhoppningsvis kommer jag nog inte att vara så pigg ikväll i guess. Vaknade klockan kvart i sju då rummet var iskallt.. jag hade glömt bort att sätta på elementet igår kväll som jag stängde av då Anton var här xD greaat..
Min syrra och hennes kompis ska låna mitt rum inatt vilket betyder att jag ska få ta hennes xD kommer nog kännas lite konstigt att sova "innomhus" med tanke på att jag bott här så himla länge nu... jag har iafall begärt att jag ska få ta in min dator då jag kommer hem någongång inatt, och det gick hon med på tack och lov :)
Idag måste vara terminens slappaste dag, xD börjar dagen med historia dubbeltimma.. rätt så roligt faktiskt då vi har Ingela som lärare :) Efter historian kör vi igång med Michaelafest, då ska hela skolan stå och sjunga en massa sånger och käka tårta.. sen tror jag (är inte helt säker) att vi har kör efter det och sen slutar vi xD då ska jag hem och bara ta det luugnt och kanske sova en stund så jag orkar vara vaken överhuvudtaget ikväll xD
Nu ska jag kila till favvoskolan :]
PUUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0