bushen..

Min resa till röbäck gick väl lite sisådär.. tänkte jag skulle ta vägen över den lilla hängbron vid baggböle istället för att köra via stan och ja.. för att göra allt lite enklare kan man nog säga att allt var svart xD för det var verkligen så.. det fanns typ inga gatulampor plus att det var alldeles kolsvart.. körde typ runt i skogen helt livrädd och vips så ser jag en bil mitt i alltihopa ;o då gasade jag över bron till andra sidan älven, där träffade jag på två män som stod och rökte.. jag vände mig snabbt om samtidigt som jag höll in gasen till max, ochja.. rätt i en vattenpöl.. forsatte uppför backen, höll fortfarande in gasen så hårt att jag var rädd att jag skulle bryta lös den.. och rätt som det var börjar hela moppen att hoppa.. då visar det sig att jag körde i ett gammalt skoterspår sen i vintras som på ett eller annat sätt har lämnat efter sig en massa "hack" i leran.. sjukt svårt att förklara men jag tror ni fattar..?
Kan ju lova er att jag aldrig mer kommer köra den där vägen iallfall, trots att den gick 8min snabbare än den vanliga :)
Kvällen hos Andreas blev lika trevlig som alltid :) såg film, snackade osv :D
Eftersom syrran och hennes kompis har lånat mitt rum så får jag ta hennes.. så, jag tänkte bjuda på lite bilder från hennes dator ikväll :D
ha en bra kväll gottfolk :D<3

s/y ellen med klassen våren 2007.


storm i klimpfjäll vintern 2007


Sommarstugan med emelie, sommaren 2007.


Fiske i norge sommaren 2007.


Ridning på Fifa sommaren 2002(?)

Klicka på bilderna så blir dom större :)
Pussgodnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0