dålig uppdatering!!

Ååhh så dålig jag har varit på att skriva idag.. men nu är jag tillbaka :) Har dessutom en hel hög med anledningar till varför jag inte hunnit med att blogga, för det första han jag inte på rasterna eftersom vi skulle fota några klasser idag och för det andra drog jag och Sara till stan nästan direkt efter skolan... så, jag kom alldeles precis hem faktiskt!
Hade dans idag, men jag var dock bara med på uppvärmningen.. mitt knä på sämst just nu och det kan jag ju tacka mig själv för eftersom att jag alltid ska pressa det en massa genom att vara med på både dansen och idrotten, måste försöka vila det istället för att pressa det så mycket. Dessutom känns det som mitt huvud snart ska sprängas, har så grymt ont i det så ni anar inte!!!! Känner jag mig såhär imorgon blire nog till att stanna hemma från skolan.

Fick ett komentar idag där det stod:
"jävla fjortisblogg" ,

Varför då läsa min blogg och sen dessutom kommentera en så omogen sak som "jävla fjortisblogg" , komentaren var dessutom från en (mycket oväntat) anonym person som inte verkar stå för vad han/hon säger. 
haha, ååh så less man blir på sånt där.


Sara med mina sötnosar i famnen :)


Säga vad man säga vill, men dom är snygga ;) HAHA!!

Lägger in en bild på mitt nya linne och halsduk som jag köpte idag lite senare!!
Nu ska jag in och ta en tallrik med fil, PUSS!


Kommentarer
Postat av: emelie berglund

jah onödig kommentar.



hur är ditt knä skadat? eller är de bara överbelastat?

2008-10-22 @ 20:14:13
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0