dancedancedance.

hey guys!
Sitter framför datorn och ser ut som en urvriden trasa.. kom alldeles precis hem från dansen och körde moppe hem tillsammans med Maria.. Fråga mig inte hur det kommer sig att jag över huvud taget ger mig ut i det här vädret, för det har jag inget svar på ;o Men egentligen, vi är ju inte gjorda av socker? (A) riight?
Det roligaste under moppefärden var nog då vi körde förbi polisen och Maria utbrast;
"Hanna, där är polisen.. så se till att inte köra in i bilen framför oss!"  HAHAHAH, okeeeej (A)
Dansade iallfall idag, trots mitt onda knä... jag tänker fan inte skita i allt bara pga det? Istället ska jag visa vem sjutton det är som bestämmer här :]



Köpte ett nytt puder  från Åhlens för 160kr och en ny kajalpenna för
70kr.
Kom på att det är väldigt sällan man köper nya kajalpennor, så den här gången tänkte jag satsa på ett märke som går att lita på, nämligen Isadora :)

Ska kika igenom lite bilder från klassresan som Vilja kom förbi med.. lägger förhoppningsvis ut lite sen :)
Cya <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0