det är verkligen inte gott..

Heejigen!!
Just nu sitter jag i morgonrock, tjocksockar, ansiktsmask och hårinpackning i soffan.. Har faktiskt varit duktig och gjort te som jag verkligen försökt att få i mig men det går verkligen inte.. det stod att det var choklad te så då antog jag att det skulle smaka choklad och kanske för en gångs skull vara gott.. men hah? vad trodde jag egentligen? För det första luktar det inte alls gott och för det andra så smakar det riktigt äckligt.
Det finns ETT gott te, turkiskt te..  Många av mina vänner brukar likna det med varm saft, xD men gott är det iallfall.. dessutom funkar det lika bra att dricka det utspätt i vatten eller äta själva pulvret bara ;p nammieh. Synd bara att det bara finns att köpa i turkiet..

Okej, nu ska jag sluta babbla på om mitt "tedrickande" , det får bli en honungsked istället.

Nu är det iallfall bestämt :) Sollefteå på Lördag tillsammans med Sara, Mamma och lillebror :) Ser verkligen framemot att få träffa släktingarna och alla kompisarna, så.. nu taggar vi tjejjeeen ;)


Nu ska jag gå iväg och slänga mitt te, sen ska jag skölja av ansiktsmasken och därefter blir det soffan och andra avenyn :) tror jag tar in mina älsklingar Kaley och Fina en stund också.
CYA LATER!<3

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; haha =D

2008-10-23 @ 13:42:12
URL: http://josmarre.blogg.se/
Postat av: josefine

göra idag:)?

2008-10-23 @ 14:27:44
URL: http://josmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0