Det känns faktiskt påriktigt.

Sådärja, så var kaninungar fixade :) Ska fara och hämta dom i Åsele redan nästa Söndag så.. nu äre bara å fixa iordning med buren och allt.. kommer få ungarna då dom är 6 veckor istället för 8 då dom egentligen borde skiljas från mamman, men det ska nog gå bra med tanke på att dom är två stycken.
Förstår om ni är nyfikna och nu har ni tur eftersom vi har fått bilder på just dom två som troligtvis ska bli våra.. vi har ju inte träffat dom än så ingenting är bestämt.
Den till vänster på bilden ska bli min och den till höger ska bli syrrans :)

Bilden är inte av bästa kvalité men det är den enda bilden på dom båda tillsammans :D


For iallfall och kollade på dansen idag så att jag inte skulle vara helt lost nästa vecka då jag förhoppningsvis får dansa :)
Imorgon är sista "riktiga" skoldagen, sen äre slappfredagen som man alltid längtar till :)
Ska kila in och käka middag nu, har inte hunnit så långt än :]
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amy

Sv; tack så hemskt mycket sötnos! ;*



OKej :D då kommer jag någon gång dåra! ;D



jaaaaa. ;D bra!! pookeej :D

2008-10-08 @ 20:18:41
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: amanda L

ska ni köpa kaniner igen? varför det? :P

2008-10-10 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0