draktårta.

Har alldeles precis haft historia, xD sjuukt så mycket fortare morgonperioderna har gått den här veckan än dom tidigare två då vi hade georafi.. känns som att det enda vi gjorde då var att anteckna en massa vilket var vääldigt drygt.
Nu har vi rast tills klockan 10.15 då vi ska gå till våran lilla "utomhusaula" och sjunga sånger tillsammans med resten av skolan xD har vi tur får vi väl se en kort pjäs som dom lägre klasserna visar upp för oss. Det jag ser mest framemot är nog att få proppa i magen full med tårta, draktårtan.. alltid lika efterlängtad :]
Ska försöka få lite bilder som jag troligtvis lägger in så fort jag kommer hem.
Nu ska jag kila! Ha en bra dag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0