du påminner mig om han.

hah, xD sara min sötnos blev dagens offer. 
Vad är det för likhet mellan killar och Sara?
Riktigt vilda gissningar är tillåtna här faktiskt.. så, gissa på! :)

Är sjuuukt sugen på att skaffa husdjur nu, är typ totalt inställd på en kanin (unge) faktiskt, så jag tänkte ta en tur till exotic zoo idag tror jag. Måste bara få tag på syrran först så att vi kan åka dit tillsammans.
fast.. tror inte djuraffärer har så pass små kaningungar som jag vill ha faktiskt.. men fara dit och kolla kan man ju alltid göra, om inte annat är jag intresserad av att köpa en ödla eller något liknande djur.. vi får se vad det blir för något om jag nu bestämmer mig för att skaffa.
Vet ni någon som har någon kaninunge till salu för ett bra pris så SKRIV!

Nu ska jag kila in och ta en smootie :d
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amy

sv;AHAHHA, men buuushanna! =)

btw, jag vill också ha djuur!

2008-10-07 @ 15:51:33
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: Tessi

ne struntade i skolan idag.. hehe .. fy på mig

2008-10-07 @ 15:55:24
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: m

annars så är kanin ungarna som finns på t.ex djurmagazinet 5-6 veckor gamla när de först kommer dit. ALLTSÅ alldeles för unga för att skiljas från sin mamma egentligen, så nog finns det kaniner som är "nog gamla" för dig. eftersom de inte får sälja iväg ungarna förrän de är 7-8 veckor gamla.

ta reda på fakta först.

2008-10-07 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0