fil och crunchy.

Nu är min mage mätt och belåten :] Jag kände verkligen inte för att diska upp en grötkastrull så jag gick den enklare vägen och åt fil och crunchy istället.. xD På Söndag är det så gott som bestämt, det blir fotostudion för min del. Antingen ska vi fota utomhus bilder eller så är vi i fotostudion as usual beroende på vädret xD dessutom börjar det blir riktigt kallt nu så jag skulle nog nästan föredra fotostudion, menmen.. får se vad stig har tänkt sig den här gången :)
Sitter i morgonrocken och huttrar eftersom mitt rum är iskallt.. jag HATAR mitt rum på vintern, åtminstone på dagtid.. på nätterna är det faktiskt riktigt mysigt å ligga i sängen och dra sig under det varma täcket när rummet är alldeles kallt.. men på dagtid när man vill sitta vid datorn så är det verkligen kallt.. vist det går att vrida om elementet så att det ska bli ännu varmare här inne xD men det känns som så himla mycket slöseri med energi då. (A) Förra året brukade jag ibland använda fingervantar när jag satt vid datorn så inte mina fingrar skulle få frysa, får kanske köra på den metoden i år också? (A) hah xD
ahja, nu ska jag kila in och se om jag kan hjälpa till med något :)
Vi har nämligen "städdag" idag.. väldigt peppt..
PUUSSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0