Fredagkväll.

Heej på er :)
Har precis packat färdigt allt som ska med till Amanda för ikväll ;p blir till att sova på Marieberg inatt tillsammans med Mirre och Sara.. ska se en massa hemska skräckisar så Sara inte kommer kunna somna :] hon hatar verkligen skräckfilmer :D Jag ska se till att hinna med åtminstone ett inlägg ikväll, då har jag dessutom något att skylla på om jag är sugen på att sitta och trycka på Amandas tangentbord.. :] i love it :)

Borde egentligen inte vara så glad som jag är eftersom syrran och hennes kompis har snott hälften av min extremt dyra foundation... märke det då jag skulle plocka upp den från skrivbordet och den kändes ovanlig lätt.. HALLÅ? hur mycket smink har inte hon på sig nu, jag slår vad om att hon skulle väga 10kg mer än vanligt om hon ställer sig på en våg. HUVVALIGEN.. stackars tjejj.. ahja, alla har ju sina perioder i livet.

Nänu ska jag in och ta en ipren innan jag far iväg och hämtar Sara som kommer med bussen :D
Vi hörs, PUUSSPÅER!<3 Ha en bra kväll!!


Nästan helt normal.


Kommentarer
Postat av: frida

låter ju skoj det! :)

jag brukar aldrig kunna somna efter jag har sett skräckfilmer!

för mig händer det inte så mycket,just nu väntar jag på att nathalie ska komma,sedan imorgon så blir det eric sen på söndag fyller mamma år så det blir väl att fira henne(L)

2008-10-17 @ 20:10:41
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentera gärna min blogg! :)

2008-10-17 @ 22:44:37
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: linnea

thanksss,me to:)haha

2008-10-18 @ 13:02:26
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0