gick faktiskt rätt så bra.

Shuue guys :)
Matteprovet idag gick faktiskt bättre än vad jag hade trott, var inte alls så svåra uppgifter och jag hoppas det gick lika bra som det kändes :)
Slutade för typ 6min, tog mig hem snabbt eftersom jag och Maria måste ta bussen till stan idag.. ska ju på innebandy direkt efter dansen, kommer kännas sådär lagomt roligt å sitta där alldeles svettig :] haha, ;p får väl sätta på mig lite parfym i guess ;) Tog inte alls så många bilder som jag lovat, men några lägger jag iallfall in :)

fick sjukt goda chokladbollar idag på bildlektionen :)


Sara min lilla tjockis :]


Sandra och Vera :)


< Vilja, Hanna >

Ska lägga in en massa söta bilder på vera som kommer in ikväll när jag kommer hem från innebandyn :) försöker hinna med å blogga då iallfall, vi hörs :) PUUSSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad gott med chokladbollar :D

2008-10-15 @ 22:34:57
URL: http://typiskthannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0