Godkväll.

Hola guys :)
I sängen sitter nu en mycket fräsch nyduschad men sliten liten Hanna.. jag tror fortfarande att det är Fredag imorgon eftersom det känns som att dagarna gått så fort.. känner på mig att dagen imorgon kommer att bli riktigt jävla dryg.
Mitt knä har dött efter danslektionen idag men jag ska fanimej se till att vara med på idrotten imorgon så jag slipper göra Krister besviken, det är så få som brukar gå på gympalektionerna att man nästan känner sig tvingad vare sig man är sjuk eller inte :) ska iallfall försöka. Det enda som känns riktigt bra just nu är att jag ska få träffa min tönt imorgon :] Jag saknar honom faktiskt!!



Dalenmatchen var kung, och då menar jag verkligen KUNG!! Helt klart en av de bättre matcherna jag har sett.
ojojoj vilket drag.. redan i den 13e minuten i första halvlek stod det 4-2 till Umeå City.. men, dalen kom ikapp och slutligen fick dom in 8-7 i förlängningen :) TACK DALEN!!
Lär har rätt ont i både halsen och nacken imorgon eftersom jag och maria skrek som fan på innebandyn plus att vi körde rätt mycket med nacken idag på dansen.. ;p

Ps: mobilbilder.



Innan förlängningen ;)


min svettiga sötnos som jag drog dit med.


  Var på the bodyshop och hämtade ut mina ansiktsprodukter som jag fått :) har inte riktigt kollat vad det är för något men som det såg ut var det en ansiktskräm värde 125kr och en spray för att fixera sminket med värde 125kr :)
NAJSNAJS :D



Nu ska jag in och borsta tänderna sen blire sängen för min del, vi hörs!!
PUUSSS!<3

Kommentarer
Postat av: sheima

hehe aaa man kan ju typ köra varannan gång ;P men du, kan du kommentera på mitt senaste inlägg? 5 kommentarer på det inlägget så kör jag 5 på detta ;p

2008-10-15 @ 22:29:20
URL: http://modemix.bolgg.se
Postat av: Amy

Varför fick du presentkort för? :(

2008-10-16 @ 17:28:19
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0