Godkväll..

Hej guys, hoppas ni haft en trevlig kväll? Själv sitter och pratar med min älskade farfar på msn :) Andreas drog alldeles precis så jag ska väl försöka gå till sängs om en stund tror jag :D Imorgon ska Andreas fara ut och fiska..
utan mig.:( eftersom han är ledig ... tror ni jag är liite avis eller? ;o Hursomhelst så slutar jag klockan två imorgon, och imorgonkväll ska jag och Sara dra till Amanda och se skräckfilm.
Ska hinna med och lägga in bilderna imorgon på kläderna som jag fyndade idag också :)
Vi hörs imorgon snyggingarr<3
PUUUSS<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

billiga jeansshorts! Hum, testa typ Gina, H&M, Veromoda!

Eller gör som jag; klipp i dina gamla jeans! :)

2008-10-16 @ 23:22:37
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; sant! Man använder ju inte jeansshorts så mycket nu, jag har två favoriter :) båda är avklippta :)

2008-10-16 @ 23:32:32
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0