Godmorgon.

Redan Torsdag, man kan knappt fatta det !! Känns som att det var Måndag för bara någon dag sen.
Drömde en helskum dröm i natt iaf.. om att jag rymde hemifrån till nån soptipp osv, åså när jag vaknade så kändes det som att allt verkligen hade hänt? Det kändes som så "påriktigt" . Hah, okej ;p nu ska jag sluta babbla om min skumma dröm.. eller. på tal om drömmar så kom jag ihåg en dröm från i vintras då jag drömde att min pappa var bög osv.. har hela uppskriven på apberget så om ni vill kan jag lägga in den någongång under dagen åt er xD hah, men den är verkligen heeelsjuk.
Var ett tag sen jag träffade Frida nu känns det som, det känns som att vi börjar träffas allt mer sällan nu pga skola och kompisar.. men det ska det bli ändring på!
Har ingen aning om vilken tid jag slutar idag, tror det blir kring halvtre tiden med Spanska som sista lektion, jippiiie!! :)
Nu ska jag börja klä på mig och kila iväg till skolan, vi hörs senare<3
PUSS!!

Lägger in den här bilden på mig och Frida sen i vintras<3


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

visst är den så otroligt fin!

älskar den också =)

puss / N

2008-10-02 @ 08:38:35
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0