godmorgon.

Godmorgon alla!
Hoppats ni sovit lika gott som mig inatt, somnade oanligt tidigt för att vara jag igårkäll åså vaknade jag av en sjuuktjobbig låt som jag satt som Alarm, den där låten har verkligen förstört min dag..
Trots att jag somnade så tidigt igår tror jag aldrig jag har varit mer frånvarande på en lektion än så här..låg typ och halvsov exakt hela lektionen.. känns verkligen drygt att gå i skolan till klockan halv fyra idag, som tur är har vi skulptur på empen idag vilket brukar vara rätt skoj.
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det luuugnt.. ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig varit så här peppad på en kväll där jag ska göra ingenting. Blir förhoppningsvis en kväll med datorn i sängen, smootie., duntofflor och andra avenyn.

Nu ska jag gå och vara social med alla i caféterian.
cya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0