Godmorgon.

Känner mig sjuukt sliten idag trots att jag gick och la mig i rätt skaplig tid igår.. antingen beror det på årstiden eller på att jag håller på att bli sjuk.
Slutar klockan 13.40 idag eftersom jag inte får vara med på idrotten.. funderade faktiskt ett tag på att vara med ändå men jag tror det är bäst jag tar det lugnt istället.
Idag far jag och syrren förhoppningsvis och fixar lite kaninsaker om det inte regnar förstås.. det är en hel del saker som behövs köpas eftersom vi gav bort allt till dom som fick Junior (våran andra kanin).
Ahja, jag har då pengar frågan är ju hur mycket Fanny har?

Nu ska jag in och packa ner en smootie i väskan och stoppa in ett tuggumi i munnen :] Jag har inte slutat knarka tuggumin, men jag är på god väg ska ni veta.

PUUUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0