Godmorgon.

Sitter och lyssnar på Amy Mcdonald och halvsover.. är rätt så trött eftersom jag och Andreas inte somnade förns mycket sent igår.. For förbi hos Amanda och grattade henne eftersom hon fyllde år i Tisdags, våran extremt fina present läggs ut lite senare :)
i promise ;)
Nu ligger Andreas och käkar nötter i min säng den lilla tjockisen, sötaste var när han tog med sig matsäck hem till mig igår (A) hahahah xD som om inte vi har tillräckligt med mat ;p



Amy Mcdonald- This Is The Life

Bilder från gårdagen kommer :)
PUUSS<3

Kommentarer
Postat av: fanny

SV :

hahahaha, du skulle sett mitt fejs, det kommer inte på frågan att jag visar den bilden på mitt fejs ;)

men jag kanske kan lägga ut och visa mitt fina nya tema, på en väldigt underbar flicka vid namn, HANNA LUNA!! :)

2008-10-11 @ 17:56:59
URL: http://mellanluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0