Godmorgon,

Godmorgon guys! :)
Sitter med Frida i sängen och ser tv å snackar lite och ser på gårdagens avsnitt av Idol.
Somnade i soffan igårkväll jag också efter en stund, och klockan halv två blev jag väckt av Frida som frågade om jag ville gå och lägga mig, då hade Anton redan farit hem och det kändes som jag hade missat hela kvällen eftersom dom vaknade precis då jag somnade xD hah, wellwell, somnade direkt jag la mig i Fridas säng iallfall.
Får se vad som blir av dagen idag, tror jag och Frida ska ta oss en tur med Fridas mamma upp till intersportområdet, skulle vara riktigt najjs faktiskt eftersom jag älskar både Intersport och D&D ;p
Nänu ska jag kolla bilddagboken.
Vi hörs, PUUSS!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: hihi händer idag då+ :)

2008-10-12 @ 14:30:19
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0