Godmorgon.

Godmorgon sötnosar.
Sovit gott? själv har jag sovit bättre än vanligt förutom att jag vaknade klockan nio då mamma kom in och klockan fem helt av mig själv bara.. haha xD okej.. jag somnade strax efter klockan åtta igårkväll faktiskt, måste verkligen ha varit trött eftersom jag hade väldigt svårt att kliva upp ur sängen imorse då väckarn ringde xD dessutom är jag tröttare än vanligt idag också.
Fast.. känns rätt så bra att vara "utvilad" tills matteprovet idag, önska mig lycka till :)
Och som jag lovade igår ska jag försöka ta mycket bilder idag, vi har ju bild på skolan så det lär gå rätt så bra :)
Vi hörs senare idag,<3
KISSES!

Kommentarer
Postat av: Elle

Have a nice day!

2008-10-15 @ 10:17:02
URL: http://fashionforelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0