Godmorgon.

Klev inte upp förns 07.20 idag eftersom jag drömde en sån härlig dröm.
Jag drömde att Amanda hade slutat på midgård och kommit tillbaka till Waldorf igen, sen skulle vi praoa på naturbruksgymnasiet åså skulle vi smita genom fårhagen för att sen ta oss upp till ett torn.. uppe på tornet var det ett helkonstigt samhälle... osvosv.. det skönaste är när man ligger halvvaken och kan styra över sina drömmar och det var just de jag kunde nu imorse.
Aja, hur som helst.. slutar klockan två idag eftersom att vi har föreläsning.. undra vad han/hon ska föreläsa om, hoppas på något intressant eller att vi kanske bara får se en film :) hmf, det vore najs.

Efter skolan kommer Sara förbi en stund, jag ska hjälpa henne med bloggen så hon kommer igång :)

Vi hörs!!
PUUSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0