håltimme.

Heeejigen.
Har håltimme nu fram tills klockan två så jag tänkte passa på att blogga lite.
Mattelektionen gick faktiskt riktigt bra, kändes som att jag hann med rätt så mycket idag faktiskt. Jag älskar verkligen mattelektionerna i början av året som för det mesta bara inehåller en massa repetition om saker som man egentligen borde kunna men som man lagt undan över sommarlovet.. man känner hur allt börjar komma tillbaka nu och matteuppgifterna blir bara enklare och enklare :) i like it.
Var potatisburgare till lunch, åt typ 9st så min mage håller på att spricka.. är så fruktansvärt jävla mätt så att jag mår illa, huvva.. åt alldeles för mycket för vad min kropp egentligen klarar av.
Hursomhelst så tänkte jag iallfall bjuda på lite biler som togs nu på lunchrasten :)


Mina små plugghästar som passar på att jobba lite på geografiarbetet nu på håltimmen :)


Åså har vi Oskar i tolvan som livar upp stämingen i gymnasiehuset med lite gitarrspel :)

Nu ska jag sitta och vara lite datanörd medans dom andra sitter och gör klart arbeten som redan är klara för min del.
Efter håltimmen har vi "skulptur" , har ingen aning om vad Maria har tänkt sig.. antar att vi ska få stå och hacka ut något från en sten eller ngt xD ska försöka fota om jag får tid över :)
Ha en bra dag :)
PUUSSS!<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Menar du en länk i ett vanligt inlägg?

2008-10-01 @ 17:46:27
URL: http://windipence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0