hamburgare gånger två.

Alltså, det är något konstigt med min mamma xD hurfan lyckas hon alltid (hur sällan man än äter maten) laga exakt samma mat som maten jag får på skolan? Och det gör ju inte saken bättre när det dessutom är samma kök som lagar mat till Fannys skola.. som idag exempel, när jag kommer in och ska käka så visar det sig att vi ska käka hamburgare, greatgreat.. och hamburgare är ändå ingenting jag brukar äta ofta, men när man väl äter det så blir det två gånger på samma dag? visst.. jag kanske överdrev lite då jag sa alltid, men ni vet hur det är som.. tonåringar ska alltid överdriva en massa (A) men iallfall, tycker det är heltskumt att det ofta brukar bli såhär.. :] ska nog se till att kopiera ut skolans matsedel så mamma kan titta på den nästa gång hon lagar mat :] 
Okej, slutpratat om hamburgare och annat onyttigt..
Nu är det så att jag har blivit helt obsessed i tuggumin.. har börjat knarka tuggumin xD eller.. ändå inte riktigt ;p mer snuskig än så är jag faktiskt.. jag tar ett direkt innan jag far till skolan (klockan 8.00), tuggar på det fram tills klockan tolv då det är lunch (jag vet att det är ofräscht, men jag kan inte bara slänga iväg det) , efter lunch tar jag ett nytt tuggumi.. om jag glömt tuggumina hemma så tar jag ett direkt jag kommer hem istället och tuggar på det fram till middagen.. efter middagen är det olika, ibland tar jag ett tuggumi eller så skiter jag i det :] som igår exempell, då fick jag ett tuggumi av Nanny och Sara kring tolvtiden ;p gissa när jag slängde iväg det? jo, strax före dansen.. typ efter klockan fem någon gång :] hursomhelst, det jag ville komma fram till är att mina käkar är totaldöda.. har typ träningsvärk i dom heltärligt ;o det är nästan så jag börjar bli orolig och börja undra om det verkligen kan vara så nyttigt för dom stackars käkarna.. funderar faktiskt på att lägga ner det där tuggumikäkandet nu med detsamma.. :] om jag klarar det är en annan sak <3 men värt ett försök är det iallfall, kanske minska ner och bara käka ett tuggumi varje dag istället?
Ojj vilket låångt inlägg :) ni som läser det här kan verkligen inte ha mycket till liv eftersom det dessutom inte innehöll något som helst intresant alls ;p bara för det ska jag skita i att lägga in en bild och låta det här få bli bloggens tråkigaste inlägg.
PEACE!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0