hans snopp i choklad åt jag nyss.

Alex Prowse, min trogna vän som aldrig sviker.. i alla väder finns hon där för en. En sån vän skulle alla behöva.
Sitter hos Alex nu och tjockar oss, tog moppen till grubbe i det här vädret var kanske ingen bra idé, men vad gör man inte för lite godis? ;p Alex sitter asinsatt i nån helt gaalen film.. så jag passade på att sno hennes dator och blogga lite :)

Björn Gustavsson var inte bara bra utan bäst! Helt galet så mycket skratt man fick sig ikväll alltså.. ni som inte gick har då verkligen missat något kan jag lova. Egentligen fick man inte ta kort men Frida den lilla trotsaren fixade lite bilder ändå, så förhoppningsvis lägger jag ut dom redan imorgon ;p

Nu ska jag vara social med prowsan, jag hör av mig när jag kommer hem :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0