hejigenbloggen.


Heeey guys :) har suttit inne och sett på tv/läst tidningen och druckit en smoothie tillsammans med mamma nyss..
Mamma hade börjat se This is England som jag redan har sett en gång så jag orkade bara se en snutt på den.. och för er som inte har sett den så är det riktigt värd att se, lägger in ett kort klipp innehållande drygt 9 minuter som jag tror säger en hel del om filmen.
Jag rekomenderar er att ta en titt på den :)



  



Fick en söt liten komentar från min pappa nyligen också'

Pappan:
Skandal! Jag var oxå med i Singstar. Vill minnas att jag blev listetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och så har ungen mage att bara skriva att hon spelade med sin mor.... Snacka om att strykas från arvet


Så, jag tror jag tillägger att jag även spelade lite singstar med pappa också xD
förlåt pappa, men jag vann så överlägset att det inte kändes värt att skriva in dig :]
PUUUSS!

Kommentarer
Postat av: sheima

hahaha :D lars?

2008-10-12 @ 22:16:41
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: sheima

jaja whatever ;p gillar inte honom. han är hippie va?

2008-10-12 @ 22:34:52
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0