HELG:D

Äntligen är det helg :D slutade kören för typ tio ninuter sedan så jag tänkte jag skulle hinna blogga lite innan jag drar hem och käkar lunch :p orkar inte gå till matsalen idag så jag antar att jag lagar något så enkelt som typ gröt när jag kommer hem :]
Fick inte så mycket bilder från michaelafesten pga det var så himla kallt ute att jag inte orkade ta upp kameran..men den goda tårtan har jag bild på iallfall :D

Typ snyggaste tårtan? (A)


Anton, Elsa och Nanny är djupt imponerade av de yngre klasserna som stolt läser
upp en dikt.







och somvanligt skulle vi tillsammans
med resten av skolan läsa upp höstpreludium.

Nu ska jag kila hem och ta mig något att äta, bloggar mera sen<3
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0