Helt underbara!!!

Kan ju inte påstå att jag känner mig ensam hemma direkt eftersom jag alltid har dom här två sötnosarna som jag kan gosa med :) Tog in dom en stund medans jag såg Andra Avenyn och just nu håller dom på att spralla av sig på vardagsrumsgolvet :) Dom är rätt nyfikna av sig nu när dom är så små, men tryggast känner dom sig såklart i min famn, åtminstone inomhus. Jag vet att det finns många djurvänner som tycker det är konstigt att jag tar in kaninerna nu när dom fått så pass mycket päls eftersom att dom egentligen är utomhuskaniner.
Vill bara säga att kaninerna bor i garaget, det är inte fullt lika kallt som utomhus men ja dom har mycket päls men dom klarar av att vara inomhus ett ganska bra tag faktiskt, man kan se på dom när dom börjar tycka det blir jobbigt med värmen.. så, dom brukar inte få gå inne mer än 20min, jag har full koll på mina kaniner och så länge dom tycker om att vara inomhus tänker jag låta dom få vara det, sen får ni tycka vad ni vill !!!



   ♥  ♥

Nu ska jag gå och släppa ut dom och samtidigt damsuga upp lite spån som har hamnat utanför buren :D
KISSES!!


 


Kommentarer
Postat av: josefine

Krya på dig. :/ hatar & vara sjuk..



Jag kanske drar och fikar med syster och kusin:). Men inte bestämt än haha

2008-10-23 @ 14:45:14
URL: http://josmarre.blogg.se/
Postat av: josefine

det är så surt o missa mcyket i skolan, då kommer man efter o måste plugga hemma :/..





aa hoppas de blir mysigt om det ens blir av haha =)

2008-10-23 @ 14:55:13
URL: http://josmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0