honung.

Hey guys :)
Har suttit inne och sett en inspelning av Idol samt en kort dokumentärfilm som mamma tyckte vi skulle titta på, men somvanligt somnade mamma mitt under hela dokumentären, inte helt oväntat kanske? (a) så, jag satte mig och körde lite konster på mammas stora boll som hon brukar träna med :] hah, xD min syrra trodde jag var dum i huvudet när hon kom hem och såg mig mitt på vardagsrumsgolvet uppochnervänd på en boll xD men vaddå? lite kul måste man väl få ha ibland?
Nu sitter jag här med en hemmagjord ansiktsmask av honung :] hjälp! tänker ni! Men det är faktiskt riktigt nyttigt xD dessutom älskar jag ansiktsmasker (A) man känner sig så fräsch efteråt.
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Andreas en stund tror jag xD somvanligt är vi båda väldigt trötta så det blir väl till att göra något lugnt ikväll.


PUUSSS!<3


Kommentarer
Postat av: helena

ja att vi måste !!

2008-10-02 @ 18:00:27
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0