I don´t..

Godkväll alla bloggläsare :)
Kvällen spenderades med Anton framför tvn, såg andra avenyn, snackade och kollade på lite gamla bilder.. sjuukt så man saknar tiden i vintras, helt galet så mycket allt har förändrats!!! Menmen, man kan ju inte tro att allt ska vara precis som tidigare, alla förändras ju med tiden och det är något man får lära sig att leva med helt enkelt.
Fick alldeles precis ett sms från stig som gjorde kvällen bättre än vad den redan var, "Fota på söndag?" stod det :) jiippiee :D äntligen ska vi ut och fota lite höstbilder ;p så.. förhoppningsvis ligger headern inte så långt bort i hope :)
Imorgon slutar jag klockan tolv, då far jag nog antagligen hem till mig och sköter om mig själv lite innan jag drar till Röbäck. Normaling blev inställt eftersom att Sara skulle få främmande, så det får vi ta någon annan helg istället :)
Ahja, nu ska jag försöka sova så jag orkar med en sen kväll imorgon :)
PUSSGODNATT!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0