i´m back nanananananananana..

Heeeeeey snyggingarr ;)
Hoppas ni har haft ett härligt höstlov hittills? I Sollefteå har vi det hur bra som helst :)
Måste bara få tacka för alla söta komentarer jag fått av er alla.. tyvärr har jag inte hunnit med att svara på alla men så fort jag ha tid ska jag försöka hinna med det :)
Sitter med Sara vid köksbordet just nu eftersom internet fortfarande inte fungerar nere i källaren.. det är anledningen till varför det blivit så lite bloggande på sista tiden. I vanliga fall brukar jag bli gaalen när jag inte kan ha tillgång till datorn hela tiden men här i Sollefteå grips jag inte av lika mycket panik när internet inte fungerar ;) så.. that´s great! ;)
Igårkväll drog jag, Sara och Anny till Jonathan där vi var med Linus, Jonte och Rasmus :) Riktigt trevlig kväll som innehöll både film och skratt :) Kan knappt fatta hur länge sen det var man träffade boysen.. känns som det bara var någon vecka sen.
Imorse stack vi  iväg till badhuset där vi bastade och simmade lite... sjuukt så fräsch man känner sig :) Får se om det blir nå mer bastande i mormor och morfars bastu under veckan eftersom vi har sågott som bestämt oss för att stanna tills på Torsdag istället för att vi åker hem imorgon.


Lägger in lite bilder från gårdagen eftersom jag inte lagt in dagens bilder än på datorn :) men jag lovar er att dom kommer in framåt kvällen :)
VI HÖRS!!


På promenad.... genom stan!

Internat laggar (som vanligt) så ni får vänta med dom andra bilderna tills efter middagen.. då SKA det gå.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

solle äger ju!

2008-10-27 @ 17:45:25
URL: http://ehehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0