innebandy.

Jävla suuug innebandy.. dalen fick ju förfan inte ens röra Aik utan att domarna blåste.
Som ni kanske har förstått förlorade dalen matchen med 6 eller 5-1 , jag minns inte riktigt eftersom att jag var mest upptagen med att försöka hålla min ilska inne xD Ahja, det är sånt man får leva med..
under halva matchen upptäcker jag att Carlbom sitter i publiken,.. pinsamt att jag inte fattat förns nu att han har slutat, känner mig lagomt "uppdaterad" hah xD så Jens och Ralf skrattade lite åt mig :]
Sitter hemma hos Frida och lyssnar på musik och taggar Björn Gustavsson till tuuuseen :D ska bli asskojjjjuuh ;p någon mer än vi som ska dit? (a)
Drar med mig Alex imorgon till fotostudion eftersom att Amanda inte kunde följa med.. känns alltid bra att ha med sig någon tycker jag.

 



Hittade lite bilder på Fridas dator som jag lägger in.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0