inte alls sig lik...

Kom alldeles precis hem från Frida, var på Intersport där Frida köpte en dunjacka :) mycket snygg måste jag få säga.
Min kropp är sjuuukt slut och det känns som att den här veckan kommer bli rätt så stressig eftersom det finns en hel del som måste göras innan kaninungarna kommer... har ingenting alls fixat just nu faktiskt. 
Funderar på att ta ett bad och bara försöka tänka på något annat än allt som jag ska hinna med, läxor är det inga som helst problem med eftersom jag är fri från sånt just nu :) men det är så galet mycket mer..
äh, det där med bad lät faktiskt rätt skönt.. är ensam hemma nu så jag kanske borde passa på att njuta av lugnet..
Uppdaterar senare,
PUSS!


Frida och Linns sanna jag! :)


Stod på kolpåsarna på Ica, det är sånt här man kallar humor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0