inte possitivt utan negativt.

Känner mig inte alls friskt just nu, har sjukt ont i huvudet, trött som fan plus att mitt knä bara blir sämre och sämre..
Ska hålla mig hemma idag, se lite på andraavenyn, kolla kaninburar och tillbehör osv.. måste iallfall till skolan imorgon och gör färdigt uppsatsen vi skriver på MPn, så det är absolut inte på tal om att vara hemma och lata sig. Dessutom har vi emp med fika imorgon också :] det ser jag framemot.. matteprovet känns bara drygt, men det känns som jag har rätt bra koll faktiskt.
VINTER skulle sitta riktigt fint just nu faktiskt därför lägger jag in en bild från Klimpfjäll i vintras.


Glömde berätta att jag fick en kupong idag från Tidningen Glamour med ett gäng ansiktskrämer värde 250kr som jag ska hämta ut imorgon på the bodyshop :) PERFA! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du.Ska man kunna försäkra sitt skåp i skolan?

2008-10-14 @ 15:54:24
URL: http://mellci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0