Ja se det snöar, ja se det snöar..

Tro det eller ej men igårkväll då vi var hos Linus tittade jag snabbt ut genom fönstret och till min förvåning såg jag att det snöade!!! Snacka om att det kom som en chock för mig!!! Lika chockerande var det att snön låg kvar imorse och nu ligger ett två centimeter tjockt snötäcke över hela Sollefteå. I like it.
Nu blir jag bara ännu mer sugen på att åka snowboard, speciellt när man såfort man kollar ut genom mormor och morfars fönster ser slalombacken. Ahja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!
Har äntligen stickat färdigt min mössa som passar mer än perfekt idag när det är lite kallare ute, ska försöka få en bild på den när jag och Sara ska ta en promenad ner på stan.

Idag ska vi iallfall åka hem. Det känns alltid lika jobbigt att lämna Sollefteå, släkten, folket och framförallt snön. Nu blir det att återgå till det gamla vanliga... suck!!!!! Har ju farbror på besök hemma i Umeå så det blir ju såklart kul att träffa honom, dessutom saknar jag mina kompisar men verkligen inte skolan!!! Bara å bita ihop nu Luna :)

Här är iallfall en bild på parkasen jag köpte i tisdags från Kläddax, 100kr på rean :)



Kommer snart bilder från igårkväll :)
PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Fin blogg, och snöade det verkligen? Aja! :)

2008-10-30 @ 21:46:03
URL: http://isabellasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0