jag har bara en önskan just nu.

åh så dålig uppdatering idag, i´m sorry guys.
Vanligtvis brukar mina Söndagar i stort sett bara gå åt till att sova, se på tv, blogga och bara ladda inför ännu en skolvecka, men just den här Söndagen har jag varit väldigt upptagen med kaninerna. Jag ska skärpa mig, det lovar jag.
Hur som helst så tänkte jag och Fanny ta in kaninerna och gosa med dom i min säng, kan ni gissa vad som hände då? Jo.. min kanin började bajsa.. faaaaaan tänkte jag och lyfte och stjärten på henne och ja.. det värsta hade hänt, hon hade pissat också, på två ställen dessutom.. kändes ju sådär lagomt fräscht så sängkläderna slängdes i tvätten direkt kan jag då säga och Kaley sattes i buren :] Stackars kanin som inte får uträtta sina behov utan att bli "straffad" , hon som älskar att vara i min säng.  

WellWell, lägger in två bilder på kaninerna innan jag kilar in och tar en dusch.
CYA!

Kaley och Fina :)


Här har ni min skönhet! :)


Världens sötaste :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack!!!! Hon är jättesnäll också :). Du har verkligen världens sötaste kaniner. Hade själv kaniner en gång...

2008-10-21 @ 15:32:05
URL: http://mikaelastahl.blogg.se/
Postat av: jaennys

världens sötaste såna vill jag å ha :( luckyU

2008-10-21 @ 20:13:21
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0