kan det bero på.. ja.

Har varit och tittat ut kaninburen som ungarna ska få och förhoppningsvis ska vi hämta den nån gång i början på nästa vecka, så... nu äre väl bara å börja ta tag i garaget i guess.. är sjukt mycket jobb som måste göras innan sötnosarna får flytta in.
Har äntligen beställt skolkatalogen nu, känner mig lite sent ute men nu äre fixat och klart.. jag älskar att göra saker i tid så man slipper gå runt och tänka på det hela tiden, samma sak gäller läxor.

Känner att det fick bli ett kort inlägg nu, för jag måste in och hjälpa mamii med städningen :)
Jag bloggar mera såfort jag kommer tillbaka :) PROMISE!


Väärldens sötaste lillebror!!!

Vad tycker ni om den nya header btw? :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag gillar den :)

2008-10-09 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0