ni är bäst!!

Hej alla underbara läsare!!
Kvällen har somsagt bestått av dator, packande, tvtittande osv :)
Fick även besök av Maria som kom förbi och snackade lite, kelade lite med kaninerna åså :) Känns som det var ett bra tag sen vi träffades och verkligen umgicks förutom på Onsdagar då vi har dans, dessutom ska ju jag bort nu så då tar det ännu längre tid tills vi ses.
Vill passa på att tacka alla för alla underbara komentarer som jag fått. Det är väldigt många som skrivit och sagt att dom gillar min header, vilket var väldigt oväntat eftersom den faktiskt inte är så speciellt speciell eller hur jag nu ska uttrycka mig. Det ligger inte så speciellt mycket jobb bakom den såattsäga. Ahja, kul att ni gillar den iallfall :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova så jag orkar mig upp imorgon bitti :) Sätter klockan på 07.30 så jag hinner med att fixa allt inför Solle :)
GODNATT&SOVSÅGOTT :)


Kommentarer
Postat av: martina

super fin header.

2008-10-25 @ 00:44:40
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: emma

fina ögon :)

2008-10-25 @ 10:25:45
URL: http://ppuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0