not anymore.

Sitter inne på msn och försöker vara social med folk, men det verkar som att ingen orkar vara social tillbaka, typ tagit en riktig helg från allt? :) hah xD ahja.. har ni några bra låtar ni vill dela med er av, hör av er!!
Hursomhelst så har jag varit riktigt snäll mot mina föräldrar idag xD fick nått superryck som gjorde att jag började städa hela nedervåningen xD jag som verkligen hatar att städa.. fasst.. helt ensam gjorde jag det såklart inte, fick lite hjälp av lillebror och hans kompis också :] jag är så grymt duktig med småbarn att jag kan få dom att göra typ allt för mig.. nästan (a) ska använda mina barn som slavar när dom väl kommer ut ;p näeh, okej.. jag ska bli en bra mamma faktiskt, en såndär riktigt bra mamma :)

Sara och jag drar "lilla" posén i klassrummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0