Onsdag!

Heeey guys ;)
Har alldeles precis kommit hem från badhuset, jag och Sara drog dit imorse och bastade och skötte om oss lite.. är riktigt slut efter att ha gått uppför alla backar som finns här! Kan ju lova er att jag har gått ovanligt mycket under dom här dagarna och förhoppningsvis har vi fått en aning bättre kondition också (A) Dessutom har jag frusit händerna av mig ;o kan ni fatta att det är minusgrader NU! ;o Unbeliveable säger jag då bara! Nu taggar jag verkligen snön, skoter, snowboard och fjällen :)
Internet retades med mig igår också så jag kunde inte skriva något inlägg.. Förlåt men ni får stå ut med det under den här veckan, sen ska jag se till att det blir lika många inlägg som tidigare :) PROMISE!!
Igårkväll satt jag och Sara hemma och stickade lite fram tills klockan nio då vi drog ut och grillade lite med pojkarna.. gick hem kring elva då vi la oss i sängen och läste skvaller, skrattade, stickade osvosv.. snackade med pojkenmin också!! Saknar honom otroligt mycket faktiskt!! Känns som vi har varit ifrån varandra i evigheter nu!

Nu ska jag sätta mig i soffan och joina Sara med stickningen! :)
Ni får njuta av lite bilder som togs igårkväll, riktigt dålig kvalité men det får ni stå ut med :)
Ska lägga in mer bilder ikväll.
PUSS!


>Grillning med Berra, Sacha, Martin och Linus!


>På väg hem från grillningen.





Kommentarer
Postat av: emelie berglund

haha jaså, så pass ;);)

2008-10-29 @ 17:31:30
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Amy

JAG TAGGAR SNÖ MER ÄN NÅGON ANNAN!!!

2008-10-29 @ 17:32:00
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0