Onsdag

Heey bloggen :)
Har försökt att blogga hela morgonen, men det har inte ens funkat att logga in på blogg.. så, jag har inte hunnit med och skriva något.
Slutar iallfall klockan halv fyra idag, halva min klass får sluta klockan tolv eftersom musik läraren är sjuk plus att dom inte har någon Emp.. ganska så avunsjuk man blir ;o men det brukar jämna ut sig i längden :p
Idag har jag dans, får se om jag kan dansa idag eftersom mitt knä har smällt till två gånger idag.. har så fruktansvärt ont att jag typ halvhaltar xD äh, jag kämpar på! :)
Nu måste jag skynda mig till lektionen.. har drygaste lektionen, matte.. äh, såå jobbigt är det faktiskt inte, iallafall inte dom lektionerna vi har nu xD Kör lite repetition osv ;p
Jag hör av mig senare!!
Puusss,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0