rensning.

Sitter med ansiktsmask och hårinpackning just nu, det var riktigt skönt att få ta ett bad..
snart kommer mamma och pappa hem med mat från Frasses, är faktiskt riktig sugen på hamburgare eftersom det var ett tag sen jag åt det.. dessutom brukar Frasses ha så otroligt goda kryddor till pommes :]
Tror det blir till att sitta hemma och bara ta det luugnt ikväll, kanske lägger mig i sängen och ser på Andra Avenyn eftersom jag inte lär hinna med det under veckan med tanke på att garaget måste fixas.. vi ska nämligen ha kaninerna i garaget eftersom det inte är lika kallt där som ute. (vi har inte bilen i garaget).
Nu ska jag in och sätta på ungnen så lillasyster också kan få lite mat i sig.
PUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0