rullkebab.

Så här mätt har jag nog inte varit på riktigt länge tror jag xD sjuuukt så proppfull min mage är.. fick en rullkebab till middag idag och fastän halva kebaben ligger i kylskåpet och halva i min mage känns det som jag har ätit tonvis med pizza... Fanny och Moa sjunger så det dånar ända in i mitt rum.. dom sjunger singstar och emellanåt kommer det mer eller mindre falska låtar xD skulle kanske be dom att köra låtar som dom båda kan xD HAHAHAHA.
Hade tänkt fara iväg till Röbäck och träffa lill Andreas ikväll.. kan nästan sätta pengar på att jag kommer somna i hans säng.. är såsjukt jävla trött (A)
Ni kanske har märkt att jag fixat en "ny" header.. jag blev så less på den andra så jag gjorde bara en ny väldigtväldigt snabbt ;p så ni får stå ut med den i några dagar nu :) jag LOVAR er.. den riktigt headern kommer :D


Jag hör av mig inatt någon gång då jag kommer hem<3
PUUSSS<3


Kommentarer
Postat av: helena

vetu hur söt du är på den hära bilden? :*

2008-10-06 @ 18:11:02
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0