sådärja.

Nu tänkte jag äntligen passa på att skriva ett blogginlägg :)
Sara och Vilja var alldeles precis här och jag hjälpte Sara med att fixa hennes blogg lite snabbt samtidigt som jag försökte lära henne lite shiiet.
Skoldagen idag var nog den härligaste på ett bra tag, förutom sista föreläsning som handlade om Torsk.. liksom vaa? hah xD ahja, efter många om och men gick jag och Sara och lyssnade på gubbe iallfall med betalning; massage :)
Så.. Vilja satt där och masserade mig i 40min, thank´s ;)


hah, flumtjejerna mina :]


Hetare än oss får man ju leta efter ;)


Jag lovar er, hon är bäst!!!!!
Kolla in i Saras nya blogg btw :) www.lillabeggan.blogg.se

Ska kila in och skölja av mig allt smink och bara låda ansiktet få vila en stund nu :)
PUUSS<3


Kommentarer
Postat av: amanda L

josef var på midgård för nån dag esn och typ fick vara med på nån danslektion, vet du varför? har dom prao eller så?

2008-10-10 @ 17:05:14
Postat av: sara

Ta bort bilden på mej!!

2008-10-11 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0