Sanning&Konka

Har suttit och spelat ett sjuuukt hjonit spel på msn tillsammans med Anton, Sanning&Konka heter det.. hah, ibland kommer det upp riktigt sjuuuka frågor faktiskt xD
Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från klassresan i pengsjö nu faktiskt bara för att ni ska ha något roligt att titta på.. märkte att bilderna var riktigt små men jag hoppas dom duger ändå :D
ENJOY!

Hanna, Sara, Sandra och Elsa :)


Hon är typ den snyggaste jag vet,<3


Åså vart de bad :D SötaSandra tar sig ett dopp.


Hade úbertråkigt en kväll så vi sminkade varandra och tupperade håret.
Till vänster är Nanny och till höger JAG :)


haha, so sexyy :]



Nu ska jag in och borsta tänderna och göra mig klar, sen ska jag försöka.. obesvera ordet försöka lägga mig i tid ikväll.. ni vet ju hur det brukar gå.
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: helena

åh jag saknar dig Hanna !!

2008-10-01 @ 22:04:25
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0