skärpning blogg..

NU kom inlägget som jag skrev för några timmar sen.. dessutom har jag försökt logga in på blogg jagvetintehurlänge.. jar iallfall hunnit met å käka hamburagre och strips och sjungit singstar med mamma.., singstar måste vara den roligaste och heltklart bästa tidsfördriften som finns tror jag.  meen, skärpning blogg!!!
Har en påse med nötter som Andreas plockade fram under helgen som jag sitter och äter från just nu, nyttigt och bra.. eller vad säger ni?
Fick höra av en kompis att Thomas Dilevas lösning på miljöförstöringen är att alla skulle bli vegetarianer, xD
Alltså den där killen kan verkligen inte ha alla hästar hemma? Jag minns när han var i Umeå och började predika om allt och alla.. "frukta inte, ät frukt" . haha, åså vare ju lagomt pinsamt att man kunde flera av hans låtar.. fassstt.. det mest pinsamma måste nog ha varit att jag inte tittade på Afasi och Filthy istället, xD men aja, det är en upplevelse att få sett han live också.
Bara för att det blev så mycket prat om Thomas Dileva i det här inlägget hade jag faktiskt tänkt att bjuda på en snutt från en av hans mest kända låtar :) så, BARA FÖR ER GOTT FOLK!!


Di Leva- vem skall jag tro på

Kommentarer
Postat av: sheima

Di leva skrämmer mig...

2008-10-12 @ 21:31:11
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Pappan

Skandal! Jag var oxå med i Singstar. Vill minnas att jag blev listetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Och så har ungen mage att bara skriva att hon spelade med sin mor.... Snacka om att strykas från arvet

2008-10-12 @ 21:42:06
Postat av: Maria

Jag hann med att se båda ;)

så det är rätt så skam att du såg på han ist ! ;p

2008-10-14 @ 18:19:59
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0