slitet.

Har lite bråttom just nu men jag hinner nog kasta in ett kort inlägg iallfall.
Blev liite för sent för mig igår faktiskt, satt uppe och kollade kaniner tillsammans med pappa fram till klockan elva, sen somnade jag inte förns långt efter det. Jag som hade bestämt mig för att somna riktigt tidigt eftersom jag var så himla trött igår eftermiddag.. menmen, ingenting blir som man har tänkt sig.
Slutar klockan halv fyra idag och efter skolan drar jag på dans :) Känner mig inte ett dugg peppad på dans just nu kan jag säga er, dessutom mår mitt knä fortfarande inte riktigt bra så jag ska kila upp till skolsyster så hon får titta på det idag.
Nu ska jag in och plocka fram chokladbollarna från kylen och sen dra iväg till skolan.
CYA GUYS!<3

ps: måste bara få lägga ut en bild från förra gången jag klippte mig, galet så mycket fräschare mitt hår såg ut på den där bilden.. kanske dags att klippa mig snart?

Kolla in mitt snygga ärr i pannan som jag fick av Lukas då jag var lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0