ticktack ticktack..

Har flyttat in datorn till köket eftersom jag sitter barnvakt åt min lillebror som sover :) det är såna här gånger det är rätt så chill att sitta barnvakt faktiskt.. man slipper anstränga sig trots att man gjort en god gärning. Det enda dryga är att jag inte kan ha musiken på, vist.. jag kan ha den på låg volym men då äre inte alls lite roligt, så istället kör jag på klocktickningar.. Sjukt så störande!! ticktack ticktack ticktack, man blir ju typ stressad av den, är så himla nära att plocka ner klockan och slänga den i golvet bara för att få tyst på den. GASH!!
Aja, jag ska inte låta mitt liv haka upp sig på en jävla klocka, istället sitter jag och funderar på morgondagen.. tror faktiskt kvällen kommer bli rätt lyckad :) Ni får höra mer imorgon eftersom det är lite av en Surprise.

Som ni kanske förstått så har jag såklart en smoothie vid min sida just nu också, kanske inte helt oväntat?




Osminkad och sliten liten jag.


Kommentarer
Postat av: linnea

jo, jag med:)

2008-10-09 @ 21:46:40
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0