ungar.

Hey guys.
Kom hem från skolan för ett tag sen och jag och syrran har hunnit med att ringa till en tjej som har kaninungar till salu.. men det finns en hake, dom finns i Åsele.. som tur är har vi en sån snäll pappa som faktiskt ställer upp och skjutsar dit oss om så ska behövas :) så.. nu väntar vi spänt på bilderna eftersom vi har två kullar att välja emellan :D
Hade skulptur idag som sista lektion, han äntligen färdigt med min "gubbe" och nu har jag börjat på en ny :D
Fotade tjejerna då dom arbetade lite :)


Jag var hos skolsyster idag  och hon har förbjudit mig att både dansa och idrotta nu under en veckas tid.. känns rätt tråkigt faktiskt eftersom jag verkligen var astaggad på dans idag kring tiotiden.. ahja, antar att jag kanske borde lyssna på någon som vet för en gångs skull, annars lär jag nog få ha ont ett tag till.

PUUSS!!

Kommentarer
Postat av: Amy

Eyyyrruuuu hannaabananaaa, köp kanin snart så jag får komma och hälsa på och kika på dom :]



btw, jag och ester hade tänkt ta en kväll med typ färga håret och lite sånt där, haru lust att va med? :) Kanske du och frida typ!? :D

2008-10-08 @ 19:24:09
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: fanny

tagga som fan tills kaninerna kommer;* pussss

2008-10-08 @ 20:03:37
URL: http://mellanluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0