världens lyckligaste!!!!!

Finns det ett ord som passar in just nu är det ordet LYCKA!!!!
Känner att det här kommer bli det mest meningslösa inlägget någonsin men jag måste bara få skriva av mig och berätta om min förjävliga dag.
Allt började igår då jag kom hem och fick veta att internet inte fungerade eftersom några extremt klantiga byggare råkade kapa av internetsladden, och det var inte vilken internetsladd som helst heller, det var MIN internet kabel som gör så att jag samt 5 andra kan koppla upp sig på internet... såå hårt livet kan vara ibland. Först är jag i sollefteå där jag knappt suttit uppkopplad alls och när jag väl kommer hem visar det sig att dom råkad kapa av kabeln så jag måste vara utan internet i upp till 2 veckor.. HUR FAN LYCKAS MAN?
Jag ringde iallfall upp Andreas som fick sitta och lyssna på en massa svordomar blandat med hög emomusik, stackars pojke säger jag då bara. Hur står han ut med mig egentligen?
I vilket fall som helst låg jag längre än vanligt i sängen imorse eftersom det kändes som jag inte hade något alls att se framemot.. sneglade lite på min dator som såg väldigt ensam och ledsen ut.. stackarn brukar ju vara van vid att jag alltid kommer och knappar lite på den på morgonen men inte idag inte... Såå.. hela min dag har i stort sett gått åt att försöka komma på en annan lösning på mitt internetproblem. Jag började med att prova gå in på min farbrors telefon eftersom han kan vara uppkopplad på unternet genom den, men där kunde jag varken skriva inlägg på blogg eller gå in på bilddagboken eller apberget, så det sög ju.. sen skulle jag prova koppla upp mig på grannens internet (som inte pajjat) men då nådde inte internet ända hem till mig såklart så det sket sig också.. när jag sedan tio timmar senare försöker ringa runt till en massa som skulle kunna blogga ett inlägg åt mig kommer pappa på att Maria, min kära underbara granne inte har samma uppkoppling som oss vilket betyder att mitt internet skulle kunna funka där!!! VAFAN har jag inte kommit på det tidigare för? Hon var iallfall min räddning så jag skyndade mig att ringa till henne och lika snabbt var jag där och ja.. nu sitter jag under hennes syrras skrivbord och bloggar (vad gör man inte för att få komma åt internet egentligen) , Just nu är jag vääärldens lyckligaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill passa på att säga tack för den underbara veckan jag fick spendera med Sara också!! :)
Vi hörs om ett tag, ska svara på lite komentarer samt kolla apa och bilddagboken nu :D
PUUUUUUUUUUSSSS!!




Nu ska vi dra å se Halloween :D PUSSN!!


Kommentarer
Postat av: frida

Härligt att höra!

Jotack,det är faktiskt jätte bra med mig.

2008-10-31 @ 22:15:15
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0