varmdusch.

Åh så skönt det var att få ta en varm dusch efter att ha varit ute i kylan.. har precis smörjt in kroppen med Body Butter och håret med hårinpackning som jag precis har sköljt ur så för tillfället känner jag mig úberfräsch.
Förutom mitt cpknä som inte kan sluta retas med mig så är allt på topp just nu.. okejdå, kunde varit lite bättre väder kanske, men om man bortser från det? Vi har faktiskt haft rätt så många fina dagar nu på sistone, dessutom vill jag att vintern skyndar på så jag kan börja använda snowboarden :] i miss it.

Hola a todos, mi nombre es Hanna Luna. Mi papá y para ti que no entienden español, puedo saludar a usted que usted no pierda de forma muy importante si usted no entiende esto. Saludo a mi abuelo sentado allí en la pampa entre algún pumor y otros animales salvajes. Lo extraño y espero verlo pronto:) ¿Y sabes! Sé que tiende a leer mi blog y espero que ve esto. PUUUSSS! <3



Nu taggar jag och Frida Björn Gustavsson till helgen, ska bli riktigt kul å se hur rolig han egentligen är :) jag hoppas och tror på många goa skratt :)

(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0